Met-Anfetamin En Zararlı Olarak Bilinen Uyuşturucu (Taş-Kristal-Met) Olarak Bilinen

Lütfen hepsinden uzak durunuz, size zararlarını anlatıyorum. Yararlarına kaçmayın, kolay yolu seçmeyin.. !


Metanfetamin dünya üzerinde en hızla yayılan, çok zararlı ve tehlikeli bir uyuşturucudur.Bu uyuşturucu maddenin kullanılan takma isimlerinden bazıları kristal, tina, crack, taş. en çok kullanılan ismi met. metamfetaminin kısaltılmışı.

İlk kez kullanıldığında insana kendisini aşırı güçlü ve iyi hissettiriyor. kısacası mükemmel insan kavramını yaşıyorsunuz. Sonrası ise parçalanan ve ölümle biten hayatlar. Metamfetaminanfetaminin daha üstünde ve daha güçlü ayrıca kokainden 3 kat daha sert çarpar. Bu madde burundan çekme, yakarak, yutarak yada damardan alınabiliyor. Fiziksel olarak insan bedenini resmen çürütüyor en başta dişlerden başlayarak insanı insanlıktan çıkaran ve gerçekten inanılmaz perişan hale fiziksel değişimler meydana getiriyor.

Ayrıca bu maddeye bağımlı olması çok yüksek bırakması neredeyse imkansız bu tehlikeli madde hızla dünya üzerinde yayılırken çevremizde arkadaşlarımızı, çocuklarımızı uyarmamız ayrıca takip etmeliyiz. Bir kere denendin mi geri dönüşü olmayan yollara götürüyor. Bu madde geçmiş yıllarda işçilere verilerek çalışma performanslarını yükseltmek için kullandırılmış. Bu madde ilk defa japonya da kimyacı akira ogata tarafından 1919 yılında sentez edilip bulunmuştur. İkinci dünya savaşın da bir çok ülke bu maddeyi askerlere vermiştir.

etkileri :uyanıklık, motivasyon ve kısa dönem beyin aktivitesini artıran madde yüksek dozlarda öforiye neden olmaktadır. madde alındığında tansiyon ve vücut ısısı yükselir, pupillalar genişler. ishal, bulantı, kusma görülebilir.beyin kimyasını bozup depresyona yol açtığı bilinmekterdir. bağımlılarında kalıcı anhedoni oluşmaktadır. eroin’den daha kuvetli bağımlılık yaptığı ileri sürülmüştür.devamlı kullanıcılarında meth ağzi denen diş çürükleri gözükür, bağışıklık sistemi baskılanır. bu kişilerde satafilokok enfenksiyonları sıktır. kilo kaybı ve kısa dönem libido artışı, ardından erektil disfonksiyon da bilinen etkilerindendir.
Bu uyuşturucu maddenin ayrıca kötü yanı her yerde kolayca üretilebilmesi ve diğer uyuşturucu maddelere nazaran daha ucuz ve kolay tedarik edilmesi.Bu uyuşturucu maddenin etkilerini tanımı ayırca yaşanmış hayattan kesitleri izlemek isterseniz buradan ve şuradan izleyebilirsiniz.

75 yorum:

  1. Metanfetamin suboxone ile bırakılabiliyor ! İlk 3 gün eroin içiyorsun sonra suboxone ve tııık bıraktın! Yaşasın kurtuldum bu lanetten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zikkimi piyasaya surende icende gebersin kimsede kusura bakmasin

      Sil
    2. Metanfetamin kardeşim sende varmı bu ilaçtan

      Sil
    3. Metanfetamin kardeşim sende bu ilaçtan varsa bana bi kaçtane verirmisin

      Sil
    4. Merhaba. Soylediginizde ciddi misiniz. Hayati önemde zira.

      Sil
  2. mrb yiğen met e bulaştı bundan nasıl kurtulu detaylı anlatırmısın

    YanıtlaSil
  3. Suboxone anlatıgına aklıma yattı ama daha yolun basında doktor Suboxone için zorluk cıkartıyorsa vay halimize bana yardımcı olabılırmısın met konusunda yıgenım gözümün önunde eriyip gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birak gebersin her koyun kendi bacagindan asilir

      Sil
    2. Size kalmadı insanlara geberrsin demek .. imtihan dünyas bu da onun imtihanıdr

      Sil
    3. Haklısınız, bu dünyada neler yaşayacağımızı maalesef seçemiyoruz bazen hatalar yapabiliyoruz.

      Sil
    4. Abiler suboxion da bi uyusturu dikkatini cekin sadece bi yatistirici bende met kullaniyorum ama birazda iradeyle alakali gunluk icenide var bunun 3 4 gunde icenide ben mesela 3 4 gunde bir aliyorum keske baslamasaydim diyorum ama hergun almaktansa 3. 4 gun yine iyidir onlara gore

      Sil
    5. Abiler suboxion da bi uyusturu dikkatini cekin sadece bi yatistirici bende met kullaniyorum ama birazda iradeyle alakali gunluk icenide var bunun 3 4 gunde icenide ben mesela 3 4 gunde bir aliyorum keske baslamasaydim diyorum ama hergun almaktansa 3. 4 gun yine iyidir onlara gore

      Sil
  4. Sizin 22 sene okuyup memur olmanıza açıyorum . Ben ve yeğenin 10 liraya pilot oluyoruz. OlAma yanlarında Vay haline .
    sitenizi çok beğenerek takip ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış yerdesin kardeş burası eğlence yeri değil, tedaviye başlangıç için yardım edilen bir yer. Gevşek davranma yani.

      Sil
  5. kardeşim için canım için suboxone bulmam gerekiyor yardım edebilecek biri varsa ne olur yardım etsin dr. vermiyor. hiç bir şekilde bulamıorum tek ilecı suboxone başka yolu yokk yok yokk ne olur parası neyse suboxone istiyorum yardım istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://subokson.wordpress.com bu adresden bulabilirsiniz

      Sil
    2. nerden yaziyorsunuz Telefon numarasi Verein sizi arayacam

      Sil
  6. Rabbim her kezi kurtarsin bu tur illetlerden ben kurtuldum sizide kurtarsin amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar madde bağımlısıyım yardm edin

      Sil
    2. Yardım edin madde bağımlısıyım

      Sil
    3. Nasıl kurtuldun ayrıntılı yazarmisin

      Sil
    4. Nasıl kurtuldun ayrıntılı yazarmisin

      Sil
    5. Nasıl kurtuldun ayrıntılı yazarmisin

      Sil
    6. Nasıl kurtuldun ayrıntılı yazarmisin

      Sil
  7. Yegenine uzuldum allah yardimciniz olsun ben kurtuldum oda kurtulur inşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, sağol kardeşim güzel duaların için.

      Sil
    2. Bence cokzor ama hirade oldukca cok kolay

      Sil
    3. Bence cokzor ama hirade oldukca cok kolay

      Sil
  8. O kadarda zor degil meth birakmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin? Anlat da o zaman millete faydan dokunsun, konuşmak ile olmuyor bu işler canım kardeşim. ;)

      Sil
    2. Met hatta turkiyedeki ismi anfetamin aslinda paran varsa icersin ama insanin iradeside cok onemli ben kendimden ornek veriyim aylarca icmesem aklima gelmez arkadas cevresi cok onemli hersey bizim elimizde unutma

      Sil
    3. Met hatta turkiyedeki ismi anfetamin aslinda paran varsa icersin ama insanin iradeside cok onemli ben kendimden ornek veriyim aylarca icmesem aklima gelmez arkadas cevresi cok onemli hersey bizim elimizde unutma

      Sil
  9. met yyuzdekı acık yarayla temas eederse ne olur

    YanıtlaSil
  10. met yuzdekı veya tendekı bır yaraya bulasırsa ne olur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bi fikrim yok

      Sil
    2. bişey olmaz kardeşim etkisini daha hızlı etkili
      gösterir yani damardan koymuş gibi olursun

      tabi baska enfeksiyon riski yoksa

      Sil
  11. Meth varmı beyler

    YanıtlaSil
  12. Bende krizdeyim bulamıyorum istanbuldayım torbacıyı polis aldı delirmek üzereyim defalarca brakmayı denedim olmadı xtc ile günü kurtarmaya ayakta durmaya çalışıyorum ağrılarım çekilmez bir hale geldi burakbulutt74@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Bende bulamıyorum istanbuldayım torbacıyı polis aldı kafayı yemek üzereyim defalarca bırakmayı denedim ama olmuyor extc le günü kurtarıp ayakta durmaya çalışıyorum ama ağrılarım hergün dahada ağırlaşıyor burakbulutt74@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş ortamını tel numarası değiştir. Eve kapan yada imkânın varsa başka bir yere git. Namaz kıl Allah tan yardım işte. Ben bunları yaptim 2 ay oldu icmiyorum. Bende arkadaş ortamıymis kurtuldum şükür onsuzda yaşanıyor bende daha güzel

      Sil
  14. Allah yardimciniz olsun ben kisa yoldan döndum sizde kurtulursunuz inß

    YanıtlaSil
  15. Zaten bir ara eroine düşen gençler krizini alıyor diye içiyor sonra ona bağlanıp bu sefer geri eroine sonu yok bunun şanslıysanız hiç denk gelmez hayatınızda en azından toy doneminizde

    YanıtlaSil
  16. Birkere Met kullandım oda Dümene geldik Ex yerine met verdiler bize 16 saat kafa yaşadım aradan 3 ay geçti ve hala canım aşırı derece met çekiyor 3 aydır hiç bişey icmiyorum yutmuyorum kullanmıyorum yeterki aklımdan ve vucudumdan cıksın bu uyuşturucu illeti.

    YanıtlaSil
  17. Ben yillarca içtim herseyimi kaynettim ama allah yardim etti hastaneye yatmadan sadece doktora gittim ilac verdi daha cok icmeye başladım neyseki biraktim allah düşmanim başına vermesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bıraktın baba söylesene amk dalgası en iradeli adama bile diz cöktürür bu

      Sil
    2. Nasıl bıraktın baba söylesene amk dalgası en iradeli adama bile diz cöktürür

      Sil
    3. Nasıl bıraktın baba söylesene amk dalgası en iradeli adama bile diz cöktürür bu

      Sil
  18. Bulamayınca da buralarda arayıp duruyoruz...

    YanıtlaSil
  19. RABBİM BU ZIKKIMI ÜRETİP PİYASAYA SÜREN İNSANLARI BİTİRENLERİ TEZ VAKİTTE DÜNYASINI AHİRETİNİ ATEŞLERDE BIRAKSIN İNŞÂALLAH AMİİİNN

    YanıtlaSil
  20. Ozan kural ilacin ismini alabilirmiykm

    YanıtlaSil
  21. Beyler bayanlar 1. Arkadaş ortaminizi değiştirin. Bunu içen adamin tek amaci kendi gunahina ortak edip hem finans saglamak hemde belki istemeden belki de istiyerek kendi ruhunu hafifletmek. Arkadaş ortamindan sonra aileniz ile bu konuyu gorusup onlara durumu cekinmeden korkmadan anlatın. Cunku geri donusu olmayan yola girmektense ailenizle asmayi calisin. 2. Evre vucudu rahatlatmak adina sivi gidalar meyve ve bol bol saunaya girmeye terlemeye çalışın. Ya canim sikldi yapcak bişey yok bir sey olmaz tripleri sizi her zaman kotu yerlere sevk edicektir. Evden disari cikmamaya calisin.kendinizle yuzleşin. Surekli olarak googledan yorumlari takip ederek size yakismayan bir maddenjn pesinden kostugunuzu benimsemeye calisin. Allaha siginin. Kendinizi gunahkar hissetmeniz Allaha yonelmeniz sa rinizi ve gucunuzu her zaman arttirir. Alternatif peşinde koşmayin. Ya esrar iceyim bir sey yapmaz demeyin. Bu isten kurtulmak icin en başta kendinize soź verin. Met eroin bagimlisi adam ortamını cevresini isini kaybeder. Eger sansli iseniz kafanizi dagitacak işlerle ile ilgilenin. Birakmak icin caba sarfedin. Bu isin sonu hirsizlik. Bu isin sonu gasp. Arkadasinizi satmak ortamda 5 duman alicam diye piclik yapmayi yakistiriyorsaniz kendinize oyle eywallah. Evini arabasini kaybeden insanlari gectim kisiligini kaybedenler gordum. Bir zaman sonra adinizdan bile vazgecip kostueuyorsunuz. Ben cogu arkadasimin numarasini sildim. Yine gelicem yarin iş var. Ben normal bir insanim mutluyum. Ailem var 1 gun 2 kirmizi icerim oda evimde ertesi gun boşluk. Oda cerez niyetine tavsiyelerim bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatimda sadece ilk defa bugün ictim o da bir iki duman ama dünden uykuz olmama ragmen hala uykum yok kahvalti bile yapmadim bütün gun bes dakika oturmadan aksam 9 a kadar calistim dudaklarimin etrafi kurudu hep bur iki duman bagimllik yapar mi nolur yardim etsin biri birsey soylesin ben daha 19 yasindaym ve kesinlikle bir daha icmemeye yeminliyim...

      Sil
  22. 2010 yılından beri Arkadasim kullanıyor bu met denilen uyusturuyu cok değişti suratı fiziği filan kullanmayın resmen Arkadasim yaşlandı bu genc yasinda 6 yildan beri yaslandı bu met yuzunden bırakmaya çalısın arkadaslar allah yardımcısınız olsun uzuldum yazdınız arayıp ta bulamadınız su met pisliğini allah yardımcınız olsun 😢

    YanıtlaSil
  23. Madde bağımlının tek ilacı iradesidir. .ilaç tedavi herşey yalan

    YanıtlaSil
  24. buradaki maddeleri uygulayın işe yarıyor arkadaşlar

    Metamfetamin tedavisi

    YanıtlaSil
  25. Mrb arkadaşlar benimde eşim daha 21yaşinda bu taş denen illete düştü ve ben onu kurtaramıorum İki yaşında oğlumuz var günden güne eriyor napacami bilmiyorum doktor ilaç yazmadi bu ilacı nasıl alacam reçetesiz bi yardim edin Allah rızası için

    YanıtlaSil
  26. Polis uyuma duruma el at artik mecidiyekoy kustepe uyusturucu yuvasi bi kere arabayla girim dedim onume atlayip durdurmadiklari kalmisti.

    YanıtlaSil
  27. Polis uyuma duruma el at artik mecidiyekoy kustepe uyusturucu yuvasi bi kere arabayla girim dedim onume atlayip durdurmadiklari kalmisti.

    YanıtlaSil
  28. Kendiniz içip sözde pilot oluyorsunuz, ama sizin peşinizden koşan ana babalarınızın ahı sizi öyle bir yere çalacak ki köpekler gibi pişman olacaksınız. Bu dünyanızı yemeyi göze aldınız hadi peki öteki dünyanızı düşündünüz mü. Allah ıslah etsin.

    YanıtlaSil
  29. Arkadaşlar benim bi kavat arkadaşım var o bana ilk verdi bi aydır kulanıyorum içtiğimde göhsumde yanık izleri cıkıyor bilen varmı cok korkuyorum ne olur bilen varsa cvp ver sin

    YanıtlaSil
  30. Arkadaşlar benim bi kavat arkadaşım var o bana ilk verdi bi aydır kulanıyorum içtiğimde göhsumde yanık izleri cıkıyor bilen varmı cok korkuyorum ne olur bilen varsa cvp ver sin

    YanıtlaSil
  31. Arkadaşlar benim bi kavat arkadaşım var o bana ilk verdi bi aydır kulanıyorum içtiğimde göhsumde yanık izleri cıkıyor bilen varmı cok korkuyorum ne olur bilen varsa cvp ver sin

    YanıtlaSil
  32. Kardeslerim allah herkezin yar ve yardimcisi olsun... insallah herbiriniz tamamen birakirsiniz... ve birdaha asla bulasmazsiniz geri...

    YanıtlaSil
  33. Birakmak sizin içmekten sizin elinizde kimseyi ksnfirmayin
    Ama bu var brakildiginda insanlara karşı birazdan agresif oluyoruzzzzz 😎

    YanıtlaSil
  34. Birakmak sizin içmekten sizin elinizde kimseyi ksnfirmayin
    Ama bu var brakildiginda insanlara karşı birazdan agresif oluyoruzzzzz 😎

    YanıtlaSil
  35. Bugün ilk defa ictim o lanet seyi bir iki dumam sadece ve dünde uykusuz olmama ragmen hic uykum yok butun gun bi sanuye bile oturmadan calistim kahvalti bile yapmadim bagimlisi olmaktan korkuyorum ilk icmede bagimlilik yapıyor mu nolur biri birsey soylesin...

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar ben taş kullandım kullandıgım zamanda dozu yüksekdi hani fazlaydı yani pedle içmiştik üstünden 1 ay kadar bi zaman geçti bugune kadar bişey yoktu ama bugunlerde yüksek kalp hani çok hızlı atıyor ve baş agrıları sürekli yorgunluk hissi pskolojik olarak bi sıkıntılarım var ankarada oturuyorum bildiginiz bi kuruluş bana yardım edebilecek birileri varsa ne olursunuz söyleyin zor durumdayım

    YanıtlaSil
  37. Kimsenin hayatına yorum yapmak size düşmez allah öyle bir vururki anlatamam size kınamayın bende met kullanıcısıyım ama irade meselesi bu bende bazen kendime hakim olamıyorum ama her ne olursa olsun bunun arkasını bırakmayın elinden tutun en büyük destek bu kullanıcılara her ne olursa olsun çevreden uzaklaştırın veya uzaklaşın

    YanıtlaSil
  38. Arkadaşlar bizim ülkemizde kristal yada ateş buz derler. Sakın yakınından bile geçmeyin içen arkadaşınız varsa ilişkinizi kesin ondan size hayır gelmez. Bonzai eroin kokain falan diyorlar ya kristalin yanında hepsi hikaye adamı köle yapar ortamda özenip sakın denemeyin. Kullanıyorsanız bile 3 4 günde bir kez için gene bırakma şansınız var ama günlük bir gram içiyorsanız gidin intihar edin onun dönüşü yok artık.

    YanıtlaSil
  39. Ben 3senedir iciyom yararından çok zararını gördüm gunde ortalama 1,5milyarlık mahzeme içiyorum beyni hızlı calistiriyo bedende ona uyum sağlamadığı zaman beyni yiyo oda şizofren yapiyo bana o maddeden 100de 52 şizofren testi verdiler cok çabuk bağlılık yapan bi madde bunun tedavisi amatem değil çünkü ametemdeki ilaclarda kafa yaptığı için oda bi muttetten sonra baygımlık yapiyo herşeyi kafada silcen sildinmi birazda o insanlardan kac can o zaman bıraka bilirsiniz siz sz olun onu içen bi insan yanına oturmayin olursan bile bir duman bile vurma vurursan Allah yardimcin olsun çünkü onun aşısı pis bişey artık bi daha canı çeker

    YanıtlaSil

Yazılarımızdan Haberdar Olun!

Yandex.Metrica