Bonzai : Ölüm Tribi !




Yan etkileri Miğde bulantısı Kusma Ölümü yakın hissetme, değişik halisilasyonlar, Göz altlarının kuruması ve koyu renk alması, Çok fazla hızlı nefes alıp verme,

Bonzai uyusturucu Nedir ve zararları nelerdir

Bonzai kullananlar jamaica kullananlar bonzainin zararları jamaica'nın zararları

bon (tabak), sai (ağaç) kelimelerinden oluşan bonsai kelimesi, tabak ya da taş üzerinde yetiştirilen, minyatürilize edilmiş ağaçları ifade eder. türkçeye bonzai olarak geçmiştir...

Bundan 3 4 yıl önce piyasada olmayan bu uyusturucu madde son zamanlarda ülkemizde ve dünyada hızla yayılmaktadır. Herkez buna yönelmektedir. Çok tehlikeli olan bu uyusturucu tek seferde bile ölüm riski oluşturabiliyor ve öldürüyor. Örneklerini belki görmüş ve ya duymussunuzdur. Tek bir duman bile öldürebilir ölüm riski vardır zamanın en tehlikeli uyusturucuları arasındadır. Kullanıldığı zaman terleme ağız kuruluğu Bad trip Yani ölüm tribide denir buna ölüm tribine girildiği zaman ölüm riski % 99 dur bir anda korku dunyadan baska bir yere gidiş halisülayon görme öldüğünü ve yahut ölüceğini düsünme düşüncesi kullanan gençleri kalp krizi geçirip o anda ölümüne neden olabiliyor..


Eğer canınızı seviyorsanız bir kere dahi olsa içmenizi tavsiye etmem. Mutluluk yerine mutsuzluk tedirginlik uyusukluk veren bir maddedir. Hiç uğruna böyle şeylere bulaşmaya gerek yok! En çok ölüm getiren maddelerin arasında yer alan bonzai adlı ölüm tuzağını son kez ismini duyun ve unutun hayatınızda bu ismi duymamış olun ve unutun gitsin....


jamaica gold + jamaica Süpram + Jamaica VIP + jamaica exterme vs Nedir?

Jamica sınıflarına ayrılır yukarıdaki başlıktaki gibi isimleri vardır kalitesine etkisine göre bu isimler değişmektedir. Eskiden yasal olan bu maddeler yakın bir zamanda ülkemizde uyusturucu sınıfına girmiş bulunmaktadır. Cezalarıda çok ama çok ağırdır. aslında buda bir bonzai çeşitir sadece geldiği ülke yetiştirildiği ülke jamican olduğu için ismi bu şekil olma ihtimali yüksektir.

Bu maddede bonzai kadar tehlikeli hatta ve hatta ondan daha tehlikelidir. Aynı şekilde nefes daralması ani kan basıncı yükselmesi ates basması ne oluyor bana bura nere nerdeyim öldümmü ölücemmi korkuları içinde korkutarak kalp krizi geçirip öldüren bir maddedir..

Tek dumanda bile ölüm riski % 99 olan bünyeye göre ve ya kullanıcıya göre bu değisir sonuçta anlık ölümlere neden olan bir maddedir.

Uzun süre kullanımında ne gibi belirtiler oluyor diyeceğim ama bu maddeyi 2 sene kullanan hiç görmedim. 5 6 kez kullanımdan sonra vücutta çıkan belirtiler sunlardır: Jamaica ve bonzai için Geçerli , Vucutta kocaman kocaman sivilceler deri hastalıkları saç dökülmesi hafıza kaybı ve delilik gibi..

Yani ölmeseniz bile kesinlikle bir yerden zarar göreceksiniz - En Önemlisi canınız gitmese bile sağlığınız gidecek..


Çok geç olmadan Uzak durun....!



-alıntıdır- bir sayfada gördüm kopyaladım ve paylaştım. YAZILAR BANA AİT DEĞİLDİR !

27 yorum:

  1. yazdıklarımı iyi okuyunm demissin de bu yazıyı ben yazdım google de sorun deil insanlar faydalansın ancak kendiniz yazmış gibi göstermenizde hoş değil zaten telif hakkıyla korunan yazım kaynak link vermediğiniz içn kaldırmanızı talep ediyorum kaynak link verdiğiniz sürece durabilir.

    YanıtlaSil
  2. altta alıntıdır yazıyor zaten okumuşssan görüyosundur yani

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar yazı cok dogru tam 3 yıldan fazladır içiyordum 3 ay önce bıraktı ve yenı yenı kendıme gelıyorum 1 paketı 3 gr 80 tl dır ve ben gunde ''sSABAH OGLE AKSAM GECE '' 10 15 gr ıcydm ve su 3 ay cok zor gectı sakın bulasmayın hap dahıl yanlıs anlamayın hava atmak degıl nıyetım ınanım 22 yasındayım ve cokmek uzereydım 1 ayda 28 tane seker yutan bı adamdım rekorum bu semtte herkez benı bılır ve 3 aydır sadece 2 kere 5 5 olmak uzere bira içtim siz kendınızı koruyun ve yanınıza sevdıklerınızı alın cunku ölüm çok ani gelıyor 1 arkadasım ölüm tribi etkısı kalp krızı sayesınde vefaat ettı nolur yapmayın .benım yazımı okudugunuz ıcın cok tesekkur ederım . :(

    YanıtlaSil
  4. eyvallah kardeşşş sağolasın.. arkadaşı kaale alıN..

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar ben tüm uyuşturucu maddeleri uzun süre kullanmış bir birey olarak yazıyorum . Eroin ve kokain den beter dir jameica ve bonzai . Benim 2 arkadaşımda bunun yüzünden öldü gözümüzün önünde . Kalp krizi yapıyor . Duman alırken hafif gibi geliyor ulan hiçbirşey yokmuş dersin aradan 5 dk gibi bir zaman geçtikten sonra aniden vuruyor öyle şiddetli vuruyor ki kalp yerinden çıkacak gibi oluyor ve dehşet bir korkuya kapılıyorsun dolayısıyla panik durumu oluyor . Korku devam ettikçe kalbi daha çok tetikliyor ve sonunda nefes durması ile birlikte ölüyorsun . Onu bırak farzedelim 3 kişi içiyorsunuz içinizden biri ölüm tribine girse onda gördüğünüz dehşetli korkudan etkilenip yanındakilerinde aynı tribe düşmesi %90 . Ayrıca şunu da belirteyim esrar gibi mutluluk ya da keyif veren bir madde değil . Kalp krizi ve nefes daralmasından başka hiçbir amacı yok sakın ha 1 kere bile denemeyin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardesim eger biri yaninda tribe griyorsa senin girmen imkansizdir. Cunku oyle durumlarda ayiliuor insan. Ilk ictigim alti ay boyunca her gun tribe giriyordum kendimi kaybediyordum ancak bir arkadasim bunu benle kovasini icmisti ve tribe cik fena girmisti benim kafam hemen ayilip arkafssla ilgilenmeye baslamistim iste o gunden bugune yaklasik 22 aydir kullaniyorum ve yaklasik olarak 5 gram iciyorum ama ne tribi kaldi ne de guzelligi. Eskiden yakan yok zewk alirdim mutlu olurdum istedigim hayal dunyasini kurabilirdim hele ki haluler onlar cok iyidi ama belli bir surr sonra gercekten salaklasiyor insan. Kafam guzeljen o kadar halulu goruyordum ki hercekten yanimda olan unsanlarla konusmuyor halusulasyonlari gercek sanip onlarla ilgileniyordum. Yazik ki bana hala kurtulamadim....

      Sil
    2. mutsuzluğunuzu sıkıntılarınızı unutmak için bu tür şeyler kullanmayın etkisi geçince zaten yiine o sıkıntılarla başbaşa kalcaksınız. bunları kullanmak yerine sıkıntınıza çözüm arayın. paranızda cebinizde kalır.

      Sil
  6. 2 yıl düzenli kullandım 28 yaşındayım ve Çok şükür ki, Bıraktım ! Vicuduma dıştan zararı olmadı fakat ben size Senktomları yazım . Mide Bulantısı , Bitmeyen Balgam , Burun akıntısı , Göz çevresinde kızarıklık artması gibi tam 14 gündür Dokunmadım ve ınanın ki vicudumdan çıkarken hayatımı ilk 3 gün zindan etti nedenimi de size belirteym Ben hiç bir maddeye kendime bağımlı dedirtecek adam deilim Bu madde bağımlılığın kıralını yapıyor .. Önceleri 1 sigara 1 gün yetior tek duman la baslıorsun sonra 2 sigara sonra 3 ve yukarda yazanlara ınanmayan için bende sölim günde 1 PAKET 2,5 GR 80 TL yada 100 TL olarak almaya ve içmeye devam ediyorsun ... Kullanımı KES VE ONUN NE OLDUĞUNU 1 GÜNDE ANLA İÇMEYİN İÇİRMEYİN ne kendinizi ne arkadaşlarınızı öldürmeyin !

    YanıtlaSil
  7. Ölmeden ölümü görmek isteyenlere...Aman dikkat geri dönemeyebilirsiniz!!!

    YanıtlaSil
  8. Nöron arkadaşımızın dediği kesin ve nettir. Ölmeden ölümü yaşamak isteyenlere. Bu bir travmadır ve sonrası psikolojik bozukluklar depresyondur. 2 ay oldu ve eski hayatımı halen özlüyorum. Psikolojimi bozdu ölüm tiribi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hayatınız yoluna girmiştir.. ve bunu bir daha içmemeniz dileğiyle.

      Sil
  9. Bonzai ciddi psikolojık rahatsızlıklarda yaratmaktadır.Kendını yanlız hıssetme mutlu olamama ve daha bır cok psıkolojık rahatsızlıklar bu ılletten kurtulun kurtulamıyorsanız bıle en azından Ametem Aracılığıyla kurtulmayı Deneyin Yukarda Arkdaslarında belırttı gıbı Bonzai öldürür Ve hersey Bır anda olur .Bonzai KIMYASALDIR ÖLDÜRÜR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım yazdıklarında haklısın umarum herkes görür örnek alır ve bu naleti içmezzz.. ;)

      Sil
  10. Merhablar erkek arkdsimn jameica kllandigini ogrendim dha yeni bi aydir iciyormus birakmasini soyluyorm beni dinlemiyor bana surekli oleceginden bahsediyorr yalniz kalmak istedigini soyluyor ylnz kalmkla birakilck bsey mi bu nolur yardim edin nasil birakablir :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama, bırakabildi mi ? Eğer bırakamadıysa facebook adresimden ulaşın bana yardımcı olucağım size.

      Sil
  11. Ben de tavsiye etmiyorum şahsen ölüm tribine girdim bütün hayatım şerit gibi geçti gözümün önündsn töbe ettim bu korku bana bir ömür yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bırakmışsındır!

      Sil
    2. hey metz bana iletişim bilgilerini yollarmısın kardeş çok lazımsın bana lütfen

      Sil
  12. bu dalgayıı içtikten sonra ölüm tribine girip o korkuyu yaşayıp halaa üstüne gidersen bunun bagımlısı olursun, ben 2 sene bir fiil hergün bunun kovasını içtim ve bıraktıgımda saçkıran oldum vucudumda sivilceler çıktı yaralar çıktı piskolojim alt üst oldu eksileree düştüm her yönden kalbim her gün sıkışıyo bunu içerken zararını anlayamıyosunuz bırakınca daha iyi anlıyosunuz. bırakmak isteyen arkadaşlarr bol bol namaz kılsın dua etsin ilerde bu dalga yüzünden yeni yeni hastalıklar çıkıcak bunada eminim. ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN SEVGİLERLEE.

    YanıtlaSil
  13. Dostum iyi güzel yazmışsın da yalan yanlış şeyler yazmışsın. Jamaica çeşitleri Jamaica'da filan üretilmiyor İzmir'de İstanbul'da üretiliyor. 2 sene öncesine kadar da Belçike ve Bulgaristan'dan geliyordu.
    Jamaica nasıl üretilir?
    -Jamaica her aktarda bulunan yavşan otunun kimyasal sıvıya batırılmasıyla üretilir. Bu kimyasalları en iyi emen ot olduğ için yavşan otuna batırılır. Bu sıvıda ne kadar fazla kalırsa kafası o kadar fazla yüksek olur. Supreme, Extreme ve bunların vip serisi bu şekilde üretilir. Pakedi 50-60 liradan giden bi dalgayı ta jamaicadan getirmek için kim uğraşır? Bunları kim uyduruyor çok merak ediyorm. Zaten aralarındaki fark renginden, kokusundan hemen anlaşılır. Beyazlık arttıkça kafası da artar. Rengi yeşile yakın olan boktur, beyaza yakın olup üstünde kristal taneler olan iyidir. Yurt dışından gelen bonzai serisidir ve rengi çam gibi yeşil olur. Zaten çoğu üretici ikisini karıştırıp koyar o aldığınız turuncu paketlerin içine.

    Ölüm riski?
    Yani bi insan malsa 10 litre su içip de ölür. Sen tutupta bu dalganın 1 gramını tek kapağa koyarsan tabi tribe girer ölürsün. Bunun olayı zaten tribe girmek ve yüksek kafa olması. Bunu içen adam tribe girmek için içer. Eğer çok koydum tribe girdim diyorsanız boşa endişelenmeyin sadece tansiyonunuz düştü, kek gibi bir şey yiyin, biraz meyve suyu için 10 dakikaya zaten ayılırsınız. Ölüm kriz filan sadece jamaicanın verdiği yoğun kafanın bi etkisi. Bunun kafasını yaşayan adamlar o sırada yüzlerce şey düşünüyor aynı anda, insana düşünce patlaması yaşatıyor, bir anda geçmişi dün gibi hatırlatıyor. Kötü hissedenler ise o yüzlerce düşüncenin içinden ölüme odaklanıp kötü hissediyor hepsi bu.

    Onun haricinde jamaica içip nasıl ölünür siz dalga mı geçiyorsunuz? İzmirde 3-5 torbacının pakedini 10 liraya yapıp sattığı bok malzemeden kim ölür? Eroinden asitten bile tribe gitip ölmek çok zor aşırı doz alınmadığı müddetçe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için sağolasın fakat bu yazıyı yazan ben değilim ve ben olmasam dahi seninde bir kaç yanlış bilgin var. Bonzai, jameica dediğin maddeler Amerika kanalı ile jameicadan internet üzerinde sipariş ediliyor du ve Ozaman YASAK değildi. Düşün kardeşim.. Yasak olmayan birşeyden istediğin kadar zahmete girmeden getirebilirsin.. Çok iyi hatırlıyorum 3.5 sene önce biz Bitcoin denen sanal para ile Jameicanın kendi websitesi ilk satışa sunulduğu yasal uyuşturucu sitesi oradan sipariş verdik ve 1 hafta içinde elimizdeydi.Zaten sonrasında peynir ekmek gibi patladı 1.5 sene sonrasında türkiyede artık her yerde vardı herkesin ağzında jameica bonzaii.. İZMİRE'de bu kanalla gelmiş olabilir. Ben emin konuşuyorum ve benim bildiğim budur sağdan soldan duyma değil. Benim bahsettiğim muhabbet 3.5 yıl öncesi. Eğer Araştırırsan Sende Çözersin.. Şimdi istersen sende bu dalgayı üretebilirsin, basittir. Zaten üretim yerlerini bok götürüyor.. İlk jam bonz dan içseydin aradaki farkı çözerdin ve ölüm tribi ne ya? Derdin... Fazla birşey demek istemiyorum.. Uyuşturucu uyuşturucudur bütün uyuşturucuların amına koyim sana bişey olmasın kardeşim benimm..

      Sil
  14. Arkadaşlar ben 25 yasindayim 12 sene uyuşturucu kullandim ve yaklasik son 2 senesi jamaica bonzai ve ext hat safhadaydi.inanin böyle şeyler insanin hayatından coooook büyük bi zamanini caliyor.uyuşturucu kullaniyosan eğer sosyal hayatin bitiyor tamamen ve insanlardan kaciyorsun adeta.geriye donup baktiginda yaptigin her isin yarim kaldigini ve hicbiseyin yolunda gitmediğini görmek zor değil.devamlı bir tedirginlik aniden bir gerginlik cikaran olup olmadik yerde sinirlenen insanları kiran bi kişi oluyosun.herşeyi unutabiliyosun bazen en yakinindaki insanları bile hatirlayamiyosun. Yaklasik 4 ay önce sigaaranin ucuna koyduğum jamaika nin en üstünü salvia adli uyuşturucudan 1 duman çektim ve gece bagira bagira dolastim sokaklarda kafayi yedim yemin ederim .tam 2 saat allahim bunun kafasi geçsin bir daha hicbisey icmicem diye tövbe ettim ve bunu yaklasik 500 defa tekrarladim.sadece goruyodum fakat hicbiyerimi hissetmiyordum.elimi kafama goturuyom kafam yerinde yok.su yasadigima bak GEREK VARMİ İNSAN GİBİ YASAMAK VARKEN.ölümle burun buruna geldim ve dedim ya allaha yalvardim saatlerce geçsin bidaha tövbe diye.ve bi şekilde ölum tribini atlattim ama nasil atlattim bende hala inanamiyorum ve herkesin benim yasadigim o saatlerden sağ cikacagina inanmıyorum.ve allah kimseye yasatmasin.ve sabah uyandim abdest aldim camiye gittim tövbe ettim ve 5 vakit namaza basladim 4 aydir hicbisey kullanmiyorum allahima şükür kurtuldum artik aklima bile gelmiyor ve emin olun allahta yardim ediyor.sadece tek yapmaniz gereken cevrenizi değiştirin ve akşamları evinizden cikmayin emin olun bidaha hic kullanmicaksiniz...

    YanıtlaSil
  15. Esim yirmi yedi yasinda fikirtepede oturuyoruz ve on yedi senedir uyusturucu madde kullaniyor bir bucuk senedirde bu pis maddeyi kullaniyor ametem tedaviside gordu ama birakamadi kendi iradesi ile suan alti gundur icmiyor yetmis kilodan elli sekiz kiloya dustu kusuyor uyuyamiyor ve su uc gundur geceleri yannda biri varmis gbi konusuyr hic durmadan el hareketleri ile iciyormus gbi yapiyr ne yapmamiz lazm lutfen yardm edin lutfen

    YanıtlaSil
  16. haluzasyon olayı tamamen yalan ben bu maddeyi üç gün hiç durmadan içtim ve böyle denildiği gibi değil yok bırakanda ssivilce yok kendi kendine konuşma yok içiyormuş gibi yapma tamamen hayal ürünü bunlar bonzai içen insan kalbi çok hızlı atar o an öleceğini sanar ama bundan kurtulmanın tek yolu beynine hükmetmektir bencede kimse içmesin ölüm oranı çok yüksek olan bir madde bu insanı kendinden alıp götürüyor

    YanıtlaSil
  17. haluzasyon olayı tamamen yalan ben bu maddeyi üç gün hiç durmadan içtim ve böyle denildiği gibi değil yok bırakanda ssivilce yok kendi kendine konuşma yok içiyormuş gibi yapma tamamen hayal ürünü bunlar bonzai içen insan kalbi çok hızlı atar o an öleceğini sanar ama bundan kurtulmanın tek yolu beynine hükmetmektir bencede kimse içmesin ölüm oranı çok yüksek olan bir madde bu insanı kendinden alıp götürüyor

    YanıtlaSil

Google+ Followers

Sorular ve Öneriler için iletişime geçin!

Ad

E-posta *

Mesaj *